Top

valizevesele.ro

Thailanda – o destinaţie la care visam din adolescenţă şi în care am reuşit să ajung la câţiva ani distanţă faţă de cum îmi propusesem. Dar precum niciodată nu e prea târziu, sunt profund recunoscătoare că am avut bucuria de a fi în locuri care arată cam aşa cum îmi imaginez eu Paradisul.

Sand Sea Resort Krabi
Unde am ales să stăm

Sunt multe zone de plajă în Thailanda şi sunt sigură că toate sunt speciale într-un fel sau altul. După o perioadă de research, noi am decis să mergem în Krabi, mai exact pe Railay Beach. Am ales să stăm aici pentru faptul că este o plajă liniştită, mai puţin populată.

Railay Beach

Am avut parte de o cazare exact aşa cum îmi doream. Un resort pe plajă cu bungalow-uri, piscine şi multă verdeaţă. Şi multe maimuţele, bonus. Rezervarea am făcut-o prin intermediul celor de la Eximtur şi am fost foarte mulţumiţi de serviciile primite. Îţi las aici link către resortul la care am stat 5 nopţi şi am avut mic dejun inclus.

Sand Sea Resort- mic dejun
O plajă largă de fericire

Aveam 26 de ani şi o valiză plină de vise când am ajuns în Thailanda. Visam să descopăr peisajele exotice din filme, de pe Instagram, din wallpaper-ul de pe laptop. Momentul în care am început să simt ce este în jurul meu, nu doar să privesc, a fost momentul în care am plâns de fericire.

Fericire.

Fiecare dintre noi are amintiri din călătorii care definesc destinaţia respectivă. Pentru noi Railay Beach înseamnă momentul în care am ales să alergăm pe plajă în tălpile goale la  6 dimineaţa, ascultând în căşti un puternic discurs motivaţional. Înseamnă recunoştinţă, acceptare şi fericire sinceră.

Trei plaje la dispoziţia ta

De pe Railay Beach ai posibilitatea să ajungi foarte uşor la pas pe încă două plaje căutate de turişti pe care în mod normal poţi ajunge doar cu barca. A fost încă unul dintre motivele pentru care am ales să stăm aici.

Ton Sai Beach –  o plaja superbă, sălbatică, cu multă vegetaţie şi mărginită de o stâncă uriaşă. Este o plajă căutată în mod special de cei cărora le place climbingul. Pentru a ajunge aici trebuie să escaladezi puţin pe stânci. Recomand să porţi încălţări sigure, cu sandale sau şlapi nu e chiar uşor pentru că suprafaţa stâncilor e alunecoasă.

Ton Sai Beach

Phra Nang Beach – cu principala atracţie Phra Nang Cave, este plaja pe care m-aş întoarce oricând. Aici vei găsi nisip alb şi fin, culoarea apei din reviste şi linişte în cea mai mare parte a timpului. Singurele momente de agitaţie sunt când bărcile care oferă excursii turiştilor acostează. Din fericire nu staţionează mai mult de 15-20 de minute.

Phra Nang Beach

Se împlineşte un an de când am avut parte de experienţa aceasta, şi nici acum nu-mi vine să cred unde am fost. Dincolo de toate pozele şi  video-urile pe care le-am făcut, cel mai mult ne-au rămas întipărite sentimentele pe care le-am trăit acolo.

Împliniţi şi fericiţi

Bucuria unui răsărit de soare şi profunzimea unui apus. Primul dans în ploaie. Cel mai intens sentiment de recunoştinţă şi apreciere faţă de tot ce am primit de la viaţă. Tălpile goale pe nisip şi libertatea de a îndrăzni mai mult. Curajul de a mai fi copii.

Îţi mulţumim pentru tot, Railay Beach!

See you soon!

reply...
  • luci

21 aprilie 2020

Frumoase locuri ati vazut mai tineri frumosi!