Top

valizevesele.ro

Am crescut la tara. Iar pentru noi amintirile din copilarie, printre altele, inseamna cantec de pasarele, pomii fructiferi in care ne petreceam deseori ore intregi cocotati, linistea aceea profunda in care iti auzi gandurile si aerul curat. Cautam tot mai mult in ultima vreme experiente care sa ne duca inapoi in timp, care sa ne dea sentimentele de pace si libertate pe care le simteam atunci. Astazi vreau sa va povestesc despre un spatiu de cazare din care am refuzat sa mai plec dar si despre cum puteti gasi usor astfel de bijuterii ascunse in Romania.

Muma Hut

La poalele muntilor Tarcu, in Banatul Montan si mai exact in livada plina de pruni si meri ai unei bunicute, sta asezata strategic – cu fata spre crestele montane – MuMA Hut. Cabana bunicii, cum i-am spune noi, un tiny house construit de mainile a 35 de voluntari, in perfecta armonie cu natura.

Despre MuMA Hut

Am ajuns la destinatie, in Armenis, dupa un drum de aproximativ 4 ore cu  masina din Cluj. Era deja intuneric  cand ne-am facut aparitia dar stiu ca primul impact placut a fost aerul puternic de munte si drumul prin livada pana la casuta. Nu am vazut mare lucru atunci seara. Dar ardeam de nerabdare in interior si pentru ca m-am pus la somn cu o curiozitate de nestavilit, m-am trezit la ora 6 dimineata fara alarma doar ca sa privesc prin geamul imens de la capul patului. A meritat pe deplin! Este incredibil cum un spatiu care pare atat de mic iti poate oferi o perspectiva atat de mare.M-am abtinut cu greu sa nu-l trezesc pe Vlad, mi se parea ca o astfel de imagine nu poate fi ratata.

Priveliste din casuta

Baia este amenajata intr-o alta cladire, contruita in aceeasi tonalitate cu casuta. Sunt 10 pasi intre ele iar pentru noi nu a reprezentat un discomfort. Pot spune ca nu ma asteptam ca baia sa fie atat de spectaculoasa! In fata chiuvetei, in loc de clasica oglinda, te intampina un geam imens. Acelasi tip de geam il regasesti si la dush si la toaleta. Fara grija, nu te vede nimeni de pe partea cealalta, poate doar cateva pasarele de prin copaci. Dar tu, in schimb, te vei bucura de o priveliste de milioane.

Ce mai poti face in zona

Zilele petrecute aici au fost pline de liniste, odihna in hamace, mancare gatita de gazde dar si de conexiune cu natura. Muma Hut este un proiect dezvoltat sub umbrela WWF Romania, organizatia care se face “vinovata” de reintroducerea zimbrilor in salbaticie chiar aici in Muntii Tarcu. Asa ca  impreuna cu un ranger am plecat in cautarea zimbrilor! Am avut parte de o drumetie printre peisaje superbe, o multime de fructe de padure, ne-am oprit pentru un picnic in natura dar din pacate nu am avut noroc sa gasim si zimbri. Un motiv in plus sa revenim aici. Toata aventura noastra din drumetie dar si un tur complet al cazarii le puteti vedea aici.

Muntii Tarcu, Banatul Montan
Unde gasim cazari spectaculoase?

Anul acesta am calatorit foarte mult prin Romania, mereu in cautare de autentic, de locuri uitate sau inca nedescoperite. Cele mai multe experiente si unele dintre cele mai frumoase le-am gasit pe EpicVisits.com. O platforma romaneasca de turism care imbina cazarile cu experiente deosebite. Tot aici am rezervat si weekend-ul la Muma Hut, unul din cele 8 spatii de cazare din categoria Epic Summer Exclusive. Este o selectie de 8 oferte disponibile pe site-ul lor in perioada Iunie-Septembrie 2021.

Pentru noi aceasta a fost a cincea experienta cu ei si de fiecare data cand suntem in cautarea unei vacante  mai speciale sau pur si simplu mai diferita si mai autentica, dam o cautare pe site-ul lor. Nu am fost dezamagiti pana acum.

Muma Hut

Vizita noastra la Muma s-a incheiat cu greu. Drumul prin livada inapoi catre masina ne-a prins tot cu capul intors spre casuta. Va spunem sincer, am mai fi stat in linistea de acolo.

O noapte, o saptamana, o viata..

Ganduri bune,

V&A & bebe

Comments:

• Delia

26 august 2021

Ce frumos! Felicitari Andreea pentru articol, scrii frumos, descrii, se vede ca ai talent. Te incurajez si iti recomand sa o faci mai des. Iar cazarea, spectacol! Ne-am uitat cu sotul pe site la Epic si vom rezerva si noi curand cel putin 2 nopti.
    Va salutam! Delia

reply...
  • 28 august 2021

Multumesc pentru articol! Foarte bune informatiile oferite!